۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
پیش بینی بورس در کوتاه مدت

طبق پیش بینی کارشناسان به نظر می‌رسد با رسیدن به پایان هفته حجم معاملات در روند کاهشی قرار گیرد اما روند تعادلی معاملات همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادآنلاین به زعم اغلب کارشناسان، روند تعادلی بازار در روزهای آینده ادامه خواهد یافت و صنایع همچنان در مدار تعادلی خود باقی خواهند ماند.

مجتبی دیبا، کارشناس و فعال بازار سرمایه، روند معاملات بورس را بررسی کرد و گفت: با توجه روند و حجم معاملات بورس در روزهای اخیر به نظر می‌رسد شک و تردید در تصمیم‌گیری سهامداران وجود دارد و بازار مجددا وارد فاز ابهامی شده است. البته این وضعیت با توجه به پایان رسیدن سال و مخابره شدن اخبار مبهم از مذاکرات برجام دور از انتظار نیست.

وی افزود: به طور کلی به نظر می‌رسد بازار سرمایه در روند تعادلی قرار دارد که البته نقطه تعادل خود را پیدا نکرده است. بعد از پیدا کردن نقطه تعادلی و به سرانجام رسیدن مذاکرات برجام، بازاری تعادلی خواهیم داشت که روند معاملات آن مشخص است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: کلیت بازار در انتظار سیاست‌ها و تصمیماتی است که در خصوص مسائل مختلف به ویژه برجام اتخاذ می‌شود. به نظر می‌رسد با رسیدن به پایان هفته حجم معاملات در روند کاهشی قرار گیرد  اما همچنان سیر تعادلی بازار ادامه خواهد داشت.

کد خبر 14785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =