کتاب «هفت گناه کشنده در معامله‌گری» به کتابخانه سازمان بورس رفت

این کتاب به معرفی هفت ویژگی شخصیتی می‌پردازد که منفعت معامله‌گری را با اخلال مواجه می‌کند. اگرچه تنها شناختن رفتارها و تمایلاتی که دست یابی به بهترین نتایج در معامله‌گری را ناممکن می‌کند، کافی نیست؛ باید بتوانید آنها را دگرگون کنید. شما می‌توانید رفتارها و نگرش‌های سد راهتان را تصحیح کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند رفتارها و باورهای نادرست و احساسات برانگیزنده آنها را بشناسید سپس در مسیری قرار می‌گیرید و تمایلاتی ذاتی‌تان را به گونه‌ای دگرگون می‌کنید که در نهایت منجر به ایجاد رفتارهای معامله‌گری موثر شود.

به گزارش بیداربورس به نقل از سنا، کتاب «هفت گناه کشنده در معامله‌گری» نوشته «روت بارونز روزولت» ترجمه محمود نجفی نژاد و سیده محدثه موسوی توسط انتشارات چالش در ۱۷۱ صفحه منتشر شده است. در بخشی از این کتاب می خوانیم: «ما معامله‌گرها پیوسته در پی انجام اقداماتی هستیم که بالاترین میزان سود را برایمان بسازد. در پی این اقدامات، نگرش و عواطفی موجود است که رفتارهای ممانعت آمیز به همراه می آورد. وقتی اقدامی انجام می دهیم، پیوسته بر این باوریم که به صلاح ما است، حال آنکه در بسیاری از موارد این طور نیست. بعدها ممکن است به این نتیجه برسیم که محال است بار دیگر مرتکب چنین اقدامی شویم و سپس دوباره همان رفتار را تکرار می کنیم بدون آنکه کوچکترین نفعی به حالمان داشته باشد.»
این کتاب اخیرا به مجموعه کتاب‌های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است. این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.
ماحصل این تلاش گردآوری بیش از ۶۰۵۵ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، ۵۰۷۹ عنوان کتاب فارسی، ۲۶۵۳ عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، ۶۴ عنوان نشریه تخصصی و ۷۷۶۴ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل ۸۱ مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.
علاقه مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می توانند به سایت http://lib.seo.ir/faces/home.jspx مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۴۰۸۳۱۹۱ تماس بگیرند.
آدرس کتابخانه: خیابان حافظ پایین تر از خیابان جمهوری نبش خیابان هاتف ساختمان بورس طبقه ۴.

کد خبر 15703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =