تاکید رئیسی بر حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی و حمایت از منافع و معیشت مردم

رئیس جمهور با تاکید برای ضروری بودن اجرای طرح مردمی سازی یارانه های ارزی، گفت: دولت در کنار مردم است و حمایت از منافع مردم و معیشت آنها را خط قرمز می‌داند.

به گزارش بیداربورس، ابراهیم رییسی در حاشیه جلسه عصر دیروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: سه اصل مد نظر دولت در اجرای تصمیمات مهم اقتصادی اجماع بین مسئولان، اقناع افکار عمومی، نخبگان و مردم و حمایت از منافع مردم خصوصا اقشار محروم بوده و طبق وعده قبلی مردم در جریان تصمیمات دولت قرار خواهند گرفت و بزودی نتیجه تصمیمات هفت ماهه، رسانه ایی خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح مردمی سازی یارانه های ارزی پرداختی به کالاهای اساسی با توجه به الزام قانونی بودجه ۱۴۰۱ و شرایط ویژه جهانی، اقدام ضروری بوده و دولت در کنار مردم است و حمایت از منافع مردم و معیشت آنها را خط قرمز می‌داند و شبانه روز تلاش‌ و برنامه‌ریزی و هماهنگی با مجلس و قوه قضائیه می کند تا وضعیت اقتصادی سامان دهی شود.

براساس این گزارش در جلسه سران سه قوه، موضوع اجرای قانون بودجه ۱۴۰۱ در زمینه طرح مردمی‌سازی و عادلانه کردن یارانه‌های کالاهای اساسی مطرح شد و با اتفاق نظر بر اجرای دقیق و با ظرافت این طرح تاکید شد در مرحله اجرا، تدابیری اتخاذ شود که ضمن تامین حقوق مردم بویژه قشرهای کم درآمد و آسیب‌ پذیر، قدرت خرید جامعه افزایش و کالا نیز به وفور عرضه شود.

کد خبر 16473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =