۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
روزهای خوش بورس ادامه دارد

در پایان معاملات امروز(یکشنبه هجدهم اردبیشهت‌ماه) شاخص کل بورس با رشد بیش از ۹ هزار واحدی به محدوده یک میلیون و ۵۵۲ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز در حدود ۰٫۶ درصد افزایش داشت.

به گزارش بیدار بورس،  بازارسرمایه امروز هم توانست به روند صعودی خود ادامه دهد و با رشد ۹ هزار واحدی شاخص کل قدمی دیگر به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی نزدیک شود.  
آنطور که آمارها نشان میدهد شاخص کل سبزپوشی امروز خود را مدیون نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز است که با رشد خود توانستند شاخص را نیز صعودی نگه دارند.
گروه فلزات اساسی از جمله این تاثیرگذاران مثبت بود که  با نزدیک شدن به مجامع شرکت‌های بورسی شاهد اقبال خریداران برای جمع آوری سهام در این گروه هستیم.
از معاملات امروز چه خبر؟        

بر پایه معاملات امروز یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه، شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۶۹۲ واحد افزایش به رقم ۴۲۹ هزار و ۱۱ واحد رسید؛ این در حالی بود که شاخص کل بورس تهران با افزایش ۹ هزار و ۱۵۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۵۵۲ هزار واحد رسید.

همچنین، امروز، بیش از ۱۱ میلیارد و ۶۶۲ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۰ هزار و ۴۴۹ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران دادوستد شد.

شاخص بازار اول افزایش ۷ هزار و ۹۷۷ واحدی و شاخص بازار دوم، افزایش ۱۴ هزار و ۴۸۱ واحدی را تجربه کردند.

صف خرید احتمالی فردا 
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم "تلیسه" که  صف خرید احتمالی فردا است، می‌اندازیم.

                          

کد خبر 16514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =