پیگیری افشای تخلفات تا حصول نتیجه

اگر همه سرمایه گذاران از یک ناهنجاری در بازار سرمایه به نوعی مطلع می‌شوند، بتوانند مستندات خود را اعلام کنند، قاعدتا همکاران ما در سه بخش بازار ناشران، نهادهای مالی و فضای مجازی آن را بررسی می‌کنند و تا زمان رسیدن به نتیجه، آن را پیگیری می‌کنند و در این راستا رای نهایی صادر می‌شود.

به گزارش بیدار بورس، محسن خدابخش در مراسم اهدای نمادین چک پرداخت پاداش به سوت زنان بازار سرمایه گفت: در راستای پیشگیری از فساد در بازار سرمایه و به منظور کشف تقلب و ناهنجاری در این بازار، تاسیس اداره دیده‌بان سلامت در آبان سال ۹۸ راه اندازی شد تا به وسیله آن گزارش‌های مردمی، تخلفات و خلاء‌های قانونی را شناسایی کند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه این گزارشات نیازمند بررسی صحت سنجی است؛ لذا اولین بار در نظام مالی کشور به صورت واقعی جوایزی را برای کسانی که این سوت را زدند و این ناهنجاری را اعلام کردند، تقدیم کردیم و از این به بعد هم با قوت بیشتری در این راستا گزارشات دریافت خواهیم کرد.

او افزود: اگر همه سرمایه گذاران از یک ناهنجاری در بازار سرمایه به نوعی مطلع می‌شوند، بتوانند مستندات خود را اعلام کنند، قاعدتا همکاران ما در سه بخش بازار ناشران، نهادهای مالی و فضای مجازی آن را بررسی می‌کنند و تا زمان رسیدن به نتیجه، آن را پیگیری می‌کنند و در این راستا رای نهایی صادر می‌شود.

کد خبر 16568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =