۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
تغییر مسیر بورس

در پایان معاملات امروز(دوشنبه، نهم خردادماه) شاخص کل بورس پس از رشد سه هزار و ۳۱۶واحدی (۰.۲درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۷هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۰۸درصدی مواجه شد.

 به گزارش بیدار بورس،  شاخص کل بورس  بعد از چندین روز قرمزپوشی متوالی امروز روند مثبتی را در پیش گرفت و سرانجام بیش از ۳ هزار واحد رشد کرد.
 به عقیده کارشناسان ریزش این روزهای بورس اصلاح بوده و و این روند تا نیمه خردادماه ادامه دار خواهد بود و بازار پس از آن رشد خواهد کرد.
امروز در بازار ارز شاهد رشد افسارگسیخته دلار بودیم طوری که از کانال ۳۰ هزار تومانی هم عبور کرد و به کانال ۳۱ هزار تومانی پا گذاشت.
برخی از کارشناسان بر این عقیده هستند که این روند افزایش دلار می‌تواند خط بطلانی بر احیای برجام باشد.  
از معاملات امروز چه خبر؟        

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از رشد سه هزار و ۳۱۶واحدی (۰.۲درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۷هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۰۸درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۷۷نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۱۳نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز ۲۹۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «سآبیک»، «آسیاتک»، «شستا»، «خودرو»، «شپنا»، «نوری» و «خگستر» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «آریا»، «مدیریت»، «کرمان»، «زملارد»، «زقیام»، «فرابورس» و «گدنا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

                                                                  

کد خبر 17478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =