شاخص بورس درجا زد + تحلیل سهم "خزر"

شاخص کل در پایان معاملات امروز با افزایش ۰.۰۹ درصدی معادل یک هزار و ۳۴۶ واحد همراه شد و با ثبت سطح یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحدی توانست کانال یک و نیم میلیونی را حفظ کند.

به گزارش بیدار بورس، شاخص کل بورس امروز درحالی به پایان رسید که حدود دو هزار واحد رشد داشت و این رشد کم مانع از سقوط بورس به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد شد.  
به عقیده کارشناسان ابن روزها علاوه بر فقر نقدینگی، درجا زدن شاخص‌کل از دیگر مشلات بورس به حساب می‌آید و محبوسی شاخص‌کل در کانال یک میلون و ۵۰۰ هزاواحدی سهامداران را یاد زمستان ۱۴۰۰ می‌اندازد که شاخص در محدوده یک میلیون و ۲۸۰ هزار واحدی گیر کرده ه بود و موجب سردرگمی و کلافگی سهامداران شده بود.  
کارشناسان در خصوص این روند بازار دلایلی مختلفی را عنوان می‌کنند برخی بر این عقیده هستند فضای مه‌آلود سیاسی موجب این رفتار بازار شده و برخی دیگر کوچ نقدینگی به بازارهای موازی را دلیل این وضعیت نابسامان می‌دانند.  

از معاملات امروز چه خبر؟                                                                             
 در پایان معاملات امروز(یکشنبه، دوازدهم تیرماه) شاخص کل بورس پس از رشد یک هزار و ۳۴۵ واحدی در ارتفاع  یک میلیون و۵۰۲  واحد قرار گرفت و همچنین شاخص هم‌وزن هم با افزایش ۰.۲۸ درصدی معادل یک هزار و ۱۵۹ واحدی همراه شد و بر روی سطح ۴۱۸ هزار و ۳۶۲ واحدی قرار گرفت.

صدرنشین بیشترین رشد امروز  
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم "خزر" که جز صدرنشینان بیشترین رشد امروز بود، می‌اندازیم.    

شاخص بورس درجا زد + تحلیل سهم "خزر"

     

                                                                                                            
                                                                                                                       

کد خبر 18802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =