کتاب «استراتژی، ارزش و ریسک» به کتابخانه سازمان بورس رفت

پدیده جهانی شدن به عنوان پارادایم عصر حاضر، اغلب ساحت های زندگی بشر را دستخوش تغییر و تخول کرده و این تحولات به ویژه در عرصه اقتصاد، در هم تنیدگی اقتصادهای جهان و تسلط سازمان های غیر ملی بر آن را به دنبال داشته و به تبع آن، شرکت ها و بنگاه های اقتصادی را به طور کامل تحت تاثیر خود قرار داده است. در این میان، تحلیل دقیق و به هنگام از تحولات در بعد اقتصادی و همچنین در ابعاد دیگر برای کشوری چون ایران ضروری به نظر می رسد.

به گزارش بیداربورس، در کتاب «استراتژی، ارزش و ریسک: پویایی صنعت و مدیریت مالی پیشرفته»، ارتباط بین تحولات جهانی و اثر آن بر آینده صنایع و شرکت ها را از منظرهای مختلف مورد توجه قرار گرفته و ابعاد گوناگون تغییرات استراتژی، مدل کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری و ارزش را با توجه به پویایی صنعت بررسی کرده است.

مزیت برجسته این اثر آن است که ضمن معرفی چارچوب های استارتژیک در بستر تحولات اشاره شده، استانداردهای حسابداری، مالی، اقتصادی و مدیریت ریسک، تلاش کرده است تا مدل های نوین و پیشرفته کمی را مبتنی بر سناریوهای متعدد و داده های تجربی و تحقیقاتی به صورت کاملاً عملیاتی و کاربردی در صنایع مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.

همچنین با معرفی مشتقات مالی پیشرفته، روش های تحلیلی و مالی ارزش‌گذاری و تحلیل روندها، تحولات صنایع مختلف را در چارچوب نظریات علمی و آخرین یافته های تحقیقاتی دنبال می‌کند.

یادآوری می‌شود، کتاب «استراتژی، ارزش و ریسک: پویایی صنعت و مدیریت مالی پیشرفته» نوشته جیمی راجرز و برگردان یاسر فلاح توسط انتشارات چالش در ۲۸۹ صفحه منتشر شده است.

این کتاب به‌تازگی به مجموعه کتاب‌های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.

این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.

نتیجه این تلاش، گردآوری بیش از ۶۷۹۴ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، ۵۳۴۵ عنوان کتاب فارسی، ۳۰۲۸ عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، ۶۴ عنوان نشریه تخصصی و ۸۴۱۹ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شده است.

علاقه‌مندان برای جستجو در منابع کتابخانه می توانند به سایت http://lib.seo.ir/faces/home.jspx مراجعه یا با شماره تلفن ۸۴۰۸۳۱۹۱ تماس بگیرند.

آدرس کتابخانه: خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان جمهوری، نبش خیابان هاتف، ساختمان بورس طبقه ۴

منبع: سنا
کد خبر 19849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =