امکان خرید متری مسکن در بورس فراهم میشود

مجید عشقی، رییس سازمان بورس با تاکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بازار گفت: با توجه به افزایش قیمت ها در بازار مسکن، کسی که بخواهد در این بازار سرمایه گذاری کند احتیاج به سرمایه هنگفتی دارد اما در صندوق سرمایه گذاری املاک، سرمایه گذار با هر مبلغی می‌تواند در این بازار سرمایه‌گذاری کرده و از سود این بازار بهره ببرد. 

به گزارش بیداربورس مجید عشقی در مراسم رونمایی از نخستین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات با تاکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بازار گفت: با توجه به افزایش قیمت ها در بازار مسکن، کسی که بخواهد در این بازار سرمایه گذاری کند احتیاج به سرمایه هنگفتی دارد اما در صندوق سرمایه گذاری املاک، سرمایه گذار با هر مبلغی می‌تواند در این بازار سرمایه‌گذاری کرده و از سود این بازار بهره ببرد. 
وی افزود: این صندوق ها نقدشوندگی سرمایه گذاری در املاک را بالا برده و با دور زدن رکود بازار مسکن به دلیل وجود بازارگردان و خرید و فروش روزانه می‌توان هر زمانی دارایی خود را به پول نقد تبدیل کرد. 

*خرید و فروش متری مسکن 

عشقی ادامه داد: فروش متری در بازار سرمایه هم با همین ابزار قابل اجرایی شدن است که با آن سرمایه گذار می‌تواند بجای خرید یک ملک کامل که سرمایه زیادی میخواهد، ملک را به صورت متری خریداری کنند. 

منبع: بیدار بورس
کد خبر 23420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =