۶۴ شرکت دولتی حاضر به ارایه اطلاعات مالی نشدند

مدیر مطالعات و تحلیل سازمان بهره‌وری گفت: از مجموع ۳۲۰ شرکت دولتی مشمول ارزیابی بهره‌وری، ۶۴ شرکت حاضر به حداقل همکاری نشدند.

به گزارش بیدار بورس، حمیدرضا صادقی با اشاره به جزء دو بند و تبصره ۱۸ قانون بودجه سال جاری منبی بر تکلیف شرکت‌های دولتی به انتشار گزارش مالی و عملکردی و ارائه برنامه ارتقای بهره‌وری اعلام کرد: پاداش مدیران عامل و اعضای هیئت‌ مدیره شرکت های دولتی طبق ارزیابی دو سازمان برنامه و بودجه و اداری و استخدامی، پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: برای افزایش دقت‌ ارزیابی بهره‌وری شرکت‌های دولتی، جلسات توجیهی انفرادی یا گروهی برای ۲۴۷ شرکت از ۲۴۹ شرکت دارای نماینده‌ برگزار شد و نتایج ارزیابی ۷ شرکت برای تأییدیه پاداش مدیران عامل و اعضای هیئت‌مدیره به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد. همچنین برای حدود ۲۳۰ شرکت قالب اختصاصی اطلاعاتی ارسال شد که تا امروز ۱۸ شرکت اطلاعات را ارسال کردند.

صادقی افزود: از ۳۲۰ شرکت دولتی مشمول ارزیابی، ۶۴ شرکت از جمله شرکت‌های تابع وزارتخانه‌های دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان صدا و سیما، حداقل همکاری برای فرایند ارزیابی را نداشتند. همچنین ۴ شرکت تابعه وزارت راه، یک شرکت از وزارت اقتصاد، ۴۴ شرکت از وزارت صنعت (شامل ۲ شرکت مادر تخصصی و ۳۲ شرکت فرعی) یک شرکت از وزارت بهداشت، یک شرکت از وزارت میراث فرهنگی، سه شرکت از وزارت ورزش و یک شرکت از وزارت آموزش و پرورش، گزارشی ارسال نکرده‌ اند.

کد خبر 23752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =