ارزیابی مثبت نمایندگان مجلس، از اقدامات اصلاحی سازمان بورس

صدیف بدری گفت: با توجه به اصلاح‌های در دست اجرا، نمایندگان مجلس چشم‌انداز مثبتی از عملکرد سازمان بورس پیش‌بینی می‌کنند. افشای اسامی مدیران متخلف بازار سرمایه نیز یک تکلیف قانونی خوب است و به بهبود شرایط بازار کمک می‌کند.

به گزارش بیدار بورس، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در رابطه با راه‌اندازی سامانه‌ای مربوط به افشای تخلفات مدیران بازار سرمایه، گفت: خوشبختانه عملکرد سازمان بورس و اقداماتی که به منظور رونق بخشی به بازار سرمایه و بهبود شرایط انجام می‌دهد نسبت به دو سال گذشته، بسیار مثبت ارزیابی می‌شود.

وی عنوان کرد: همانگونه که در رسانه‌ها هم بیان شده، رئیس سازمان بورس بر این موضوع تاکید دارد که اگر این اشخاص تخلفاتی انجام دهند یا احکام کیفری در ارتباط با بازار سرمایه دریافت کنند، براساس بند «چ» ماده ۳۶ احکام دائمی برنامه توسعه، سازمان بورس مکلف است، اسامی این اشخاص را افشا کند که به نظر می‌رسد این موضوع یک تکلیف قانونی خوب است و به بهبود شرایط بازار کمک می‌کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اصلاح‌های در دست اجرا، نمایندگان مجلس چشم‌انداز مثبتی از عملکرد سازمان بورس پیش‌بینی می‌کنند.

وی به حمایت دولت سیزدهم از بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه وزیر اقتصاد بر رونق بازار سرمایه و اجرای برخی اصلاحات در قوانین تاکید بسیار دارد و نمایندگان مجلس هم برای حمایت از بازار همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند تا شرایط نسبت به گذشته رو به پیشرفت باشد.

منبع: سنا
کد خبر 24713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =