صدور موافقت اصولی عرضه اوراق مرابحه به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک از صدور موافقت اصولی توسط سازمان بورس و اوراق بهادار جهت انتشار اوراق مرابحه به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال با هدف خرید مواد اولیه به منظور استفاده در تولید انواع یخچال و فریزر خبر داد.

به گزارش بیداربورس، محمد حسین فهیمی، مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با اعلام این خبر گفت: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با راهبرد توسعه مبتنی بر بازار سرمایه و با رویکرد ایجاد فرصت مشارکت برای آحاد جامعه از طریق معرفی ابزارهای تامین مالی بدهی و سرمایه‌ای جهت بهره‌مندی از فرصت‌های سودآور صنعت لوازم خانگی، برنامه‌های متنوعی از قبیل انتشار اوراق بدهی و عرضه سهام شرکت‌های این مجموعه در بازار سرمایه را در دستور کار دارد.
وی در خصوص زمان عرضه این اوراق گفت: این اوراق در آینده نزدیک از طریق شرکت فرابورس ایران عرضه خواهد شد. ضمانت این اوراق بر عهده بانک صنعت و معدن بوده و با همکاری برخی نهادهای مالی بازار سرمایه منتشر خواهد شد.
فهیمی تصریح کرد: اوراق مذکور با هدف تامین سرمایه در گردش جهت خرید مواد اولیه مورد نیاز خطوط تولید انواع یخچال و فریزر مصرف خواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در خصوص ویژگی‌های این اوراق اظهار داشت که اوراق مزبور به ارزش کلی ۵ هزار میلیارد ریال، از نوع اوراق مرابحه است که اقساط آن به صورت هر سه ماه یکبار از زمان انتشار اوراق پرداخت خواهد شد.
فهیمی در خصوص ارتباط مجموعه انتخاب و بازار سرمایه بیان کرد: دیدگاه مثبتی نسبت به ظرفیت‌های بازار سرمایه در گروه انتخاب وجود دارد و انتشار این اوراق یکی از فعالیت‌های مستقیم مجموعه انتخاب در بازار سرمایه است که در ادامه و با عرضه سهام گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در فرابورس شاهد فعالیت هر چه بیشتر این مجموعه در بازار سرمایه خواهیم بود.

کد خبر 2624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =