افزایش ۱۶۵هزار واحدی شاخص بورس در هفته دوم اسفند

شاخص بورس در جریان معاملات هفته گذشته با رشد ۱۶۵ هزار و ۱۷۸ واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش بیداربورس، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۹۸میلیارد و ۷۲۰میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۶۵۸هزار و ۸۷۰میلیارد ریال در بیش از ۳میلیون و ۹۰۱هزار و ۴۹۱دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۹۱.۹۵ درصد افزایش، ۸۱.۲۵ درصد رشد و ۸۰.۶۳درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۱۱میلیون و ۱۵میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۹۵هزار و ۴۶۵میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۳۴.۴۹ و ۳۹.۰۹ درصد رشد همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۱۶۵هزار و ۱۷۸واحد افزایش، معادل ۹.۹۷ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۸۲۱هزارو ۷۷۱واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۳۴هزار و ۶۶۹واحد افزایش، معادل ۶.۸۹درصد رشد کرد و رقم ۵۳۷هزار ۸۷۲واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۶۵هزار و ۱۷۶واحد رشد به رقم یک میلیون و ۳۹۶هزار و ۶۸۱واحد و شاخص بازار دوم با ۳۰۱هزار و ۱۵۴واحد افزایش، به عدد ۳میلیون و ۴۷۵هزار و ۱۰۵واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۰.۳۷درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۹.۴۹درصد رشد همراه شدند.

کد خبر 27614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =