بانک تجارت فروشنده بلوکی سهام دو پالایشگاه، ایران خودرو و "اتکام" شد

شرایط عرضه بلوک ۴.۷۶، ۱.۵۷، ۳.۰۶ و ۲۷۷ درصدی دو پالایشگاه تهران و تبریز، ایران خودرو و بیمه اتکایی امین هم از سوی بانک تجارت در روزهای پایانی سال اعلام شد.

به گزارش بیدار بورس، بانک تجارت در روزهای پایانی سال علاوه بر برنامه فروش بلوکی دو پالایشگاه اصفهان و بندرعباس، بیمه البرز، ایران ترانسفو و سیمرغ، آماده عرضه بلوک‌های ۴.۷۶، ۱.۵۷، ۳.۰۶ و ۲۷۷ درصدی دو پالایشگاه تهران و تبریز، ایران خودرو و بیمه اتکایی امین شد.

بر اساس این گزارش، مقرر شده بیش از ۱۳۲ میلیارد سهم "شتران" به قیمت پایه ۷۸۰ تومان و ارزش ۱۰.۲ هزار میلیارد تومان، بیش از ۴۷۰.۵ میلیارد سهم "شبریز" به قیمت پایه ۲۴۳۰ تومان و ارزش ۱.۱ هزار میلیارد تومان، بیش از ۹.۲ میلیارد سهم "خودرو" به قیمت پایه ۶۰۰ تومان و ارزش ۵.۵ هزار میلیارد تومان و بیش از ۲۲۱.۵ میلیون سهم "اتکام" به قیمت پایه ۸۲۰ تومان و ارزش ۱۸۱.۶ میلیارد تومان، بطور یکجا و نقد چهارشنبه ۲۴ اسفند از طریق کارگزاری بانک تجارت عرضه شود.

کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که ۱۰ درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقدا ً یا به صورت ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا ارائه دهند و تاییدیه را مبنی بر اخذ تضامین مربوطه به بورس تحویل دهند.

کد خبر 27744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =