چند میلیارد تومان پول وارد بورس شد؟

در ۱۵ روز ابتدایی فروردین ماه سال ۱۴۰۲ رقمی بیش از هزار و ۱۶۴ میلیارد تومان پول به بازار سرمایه وارد شده است.

به گزارش بیداربورس به نقل از اکوایران، روز گذشته، بورس تهران در نیمه ابتدایی سال بازدهی خوبی را به ثبت رساند تا جایی که در هفته ابتدایی سال ۱۴۰۲ توانست رقم ۶ درصد بازدهی مثبت را از آن خود کند در این میان بودند نمادهایی که با ورود و خروج سنگین پول های حقیقی در بازار همراه شده بودند.

**کارنامه ورود و خروج پول

در ۱۵ روز ابتدایی فروردین ماه  سال ۱۴۰۲ رقمی بیش از هزار و ۱۶۴ میلیارد تومان پول به بازار سرمایه وارد شده است که این رقم به ترتیب در روز ۵ فروردین ماه با ارزش ۲۶۰ میلیارد تومان ثبت شده است پس از آن در روز های ششم تا نهم ارقام ۳۶، ۲۲۸، ۷۱۸ و ۴۱۸ را ثبت کرد. 

و تنها روز دوشنبه هفته اخیر بازار  بورس تهران  که با خروج پول همراه شده است روز چهاردهم فروردین ماه بوده است که با رقم خروج ۱۱۴ میلیارد تومانی همراه شده است.

دیروز نیز ۳۸۲ میلیارد تومان سرمایه حقیقی خارج شد. 

اهالی بازار سرمایه با توجه به شکست مقاومت مرداد ماه سال ۱۳۹۹ توانستند به اعداد و ارقام بالاتری دست پیدا کنند و بورس روز ۱۵ فروردین ماه در رقم ۲ میلیون و ۱۱۹ هزار واحدی کار را تمام کرد.

نماد  فارس  که چند روزی است مورد استقبال خریدارن قرار گرفته است با ورود بیش از ۱۲۷ میلیارد تومانی کار را در آخرین روز معاملاتی خود تمام کرد تا در مجموعه روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۲ با ورود ۱۰۶ میلیارد تومانی همراه شده باشد.

نماد خساپا نیز که در روز های ابتدایی شروع بازار با خالص ۷۳ میلیارد تومانی کار را استارت زد اما در نهایتا با خروج پول همراه شد تا حوالی ۷۱ میلیارد تومانی ورود پول ثبت کرده باشد.  خساپا  ۱۵ فروردین را با ورود پول ۵۴ میلیارد تومانی تمام کرد همچنان نشان دهد استقبال به  گروه خودرویی  بالا است.

فارس

خساپا

کد خبر 28440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =