آخرین عملکرد "غکورش، قرن، کیمیاتک" با رشد ۳۵۹، ۱۱۷ و ۴۳ درصدی درآمد

سه شرکت صنعت غذایی کورش، پدیده شیمی قرن و آریان کیمیا تک، عملکرد فروردین ماه را با افزایش ۳۵۹، ۱۱۷ و ۴۳ درصدی درآمد منتشر کردند.

به گزارش بیدار بورس، سه شرکت صنعت غذایی کورش، پدیده شیمی قرن و آریان کیمیا تک، گزارش عملکرد نخستین ماه سال مالی جاری را منتشر کردند.

بر این اساس،  "غکورش" در دوره فروردین از فروش داخلی روغن خوراکی، محصولات نیمه ساخته، ذرت دامی، روغن خام و تصفیه و سایر ضایعات بالغ بر ۹۲۴.۵ میلیارد تومان درآمد کسب کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۳۵۹ درصدی روبرو شد.

پایین بودن میزان تولید فروردین ماه به نسبت میانگین ظرفیت تولید سال شرکت به دلیل فعالیت شرکت از ۱۴ فروردین است. جزئیات هزینه های انرژی را می توان اینجا مشاهده کرد.

همچنین "قرن" در دوره فروردین از فروش داخلی و صادراتی محصولات بهداشت شخصی، البسه و خانه و ارائه خدمات بالغ بر ۲۳۶.۴ میلیارد تومان درآمد محقق کرد و نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۱۷ درصدی روبرو شد.

در این میان،  "کیمیاتک" در دوره فروردین از فروش داخلی محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی بالغ بر ۱۴۷.۵ میلیارد تومان درآمد شناسایی و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۴۳ درصدی را تجربه کرد.

نوسان نرخ فروش داخلی عمدتا بابت تغییرات در ترکیب فروش و عدم فروش صادراتی در فروردین ماه عمدتاً بابت تمرکز بر فروش داخلی و عملیات پایان سال مالی است. جزئیات هزینه های انرژی را می توان اینجا مشاهده کرد.

کد خبر 29322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =