نتیجه دو مجمع سالانه و فوق العاده همراه اول

با برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده همراه اول ضمن تصویب صورت های مالی و تطابق اساسنامه، مقرر شد ۴۴۹ ریال سود برای هر سهم توزیع شود.

به گزارش بیدار بورس، مجمع سالانه شرکت ارتباطات سیار ایران صبح با حضور ۹۱.۹ درصد سهامداران در محل شرکت برگزار شد و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۶۷۱ ریال سود محقق شده هر سهم، ۴۴۹ ریال سود نقدی معادل ۷۰ درصد توزیع شود.

بر اساس این گزارش، سود سهامداران حقیقی و سبدگردان های سجامی از ۲۸ تیر پرداخت می شود. سهامداران حقیقی و سبدگردان های غیر سجامی از ۳۱ مرداد با مراجعه به شعب بانک پارسیان و ارائه کارت ملی و اعلام کد سهامداری می توانند سود سهان و مطالبات سنوات گذشته را دریافت کنند.

سود سهامداران حقوقی و صندوق های سرمایه گذاری سجامی دارای یک تا ۳۰۰ میلیون سهم از ۸ شهریور و از ۳۰۰ میلیون و یک سهم به بالا از ۸ مهر به شماره حساب بانکی معرفی شده پرداخت می شود.

سود سهامداران حقوقی و صندوق های سرمایه گذاری غیر سجامی دارای یک تا ۳۰۰ میلیون سهم نیز از اول تا ۱۷ مهر و از ۳۰۰ میلیون و یک سهم به بالا از ۱۸ تا ۲۸ مهر با ارائه مستندات قانونی پرداخت می شود. سود سهامدار عمده نیز بصورت توافقی طی سال جاری با رعایت مهلت قانونی چهار ماهه پرداخت خواهد شد.

همچنین با برگزاری مجمع فوق العاده، تطابق اساسنامه شرکت با نمونه سازمان بورس، تصویب شد.

کد خبر 30795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =