نتیجه مجامع بانک ملت مشخص شد / زمان بندی تقسیم سود

با برگزاری سه مجمع بانک ملت ضمن تصویب صورت های مالی، اصلاح اساسنامه و انتخاب اعضا، مقرر شد ۱۳ تومان سود برای هر سهم توزیع شود.

به گزارش بیداربورس، مجامع سالانه ، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده بانک ملت صبح با حضور اکثریت سهامداران برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند گذشته و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۱۲۷۴ ریال سود محقق شده هر سهم، ۱۳۰ ریال معادل ۱۰ درصد سود نقدی توزیع شود.

بر اساس این گزارش، سهامداران حقیقی و حقوقی (اعم از شرکت ها، موسسات و صندوق های سرمایه گذاری) سجامی از ۳۱ تیر واریز می شود. سهامداران حقیقی غیر سجامی نیز از ۳۱ مرداد با ارائه کارت ملی و اعلام کد بورسی از طریق مراجعه به هر یک از شعب بانک ملت یا بخش دریافت سود سهام سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت می توانند سود را دریافت کنند.

سود سبدگردان ها نیز از ۲۰ شهریور با ارسال اصل درخواست کتبی، اعلام شماره حساب یا شماره شبا به همراه مستندات مربوط به واریز سود سهام در وجه سبدگردان ، تصویر آگهی روزنامه رسمی مربوط به آخرین تغییرات مدیران و صاحبان امضای مجاز شرکت به نشانی امور سهامداران بانک ملت واریز خواهد شد.

سایر سهامداران حقوقی غیر سجامی هم از ۳۰ مهر با ارسال اصل درخواست کتبی، اعلام شماره حساب یا شماره شبا به همراه تصویر آگهی روزنامه رسمی مربوط به آخرین تغییرات مدیران و صاحبان امضای مجاز شرکت به نشانی امور سهامداران بانک ملت، می توانند سود را دریافت کنند.

کد خبر 30963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =