۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
آغاز ثبت نام هایما ایران خودرو

جدیدترین طرح ثبت نام هایما با قیمت مصوب کارخانه ایران خودرو آغاز شد.

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از آغاز تکمیل مراحل ثبت نام هایما S۷ خبر داد. موعد تحویل این شاسی بلند مونتاژی ۳ ماهه اعلام شده است.

**شرایط ثبت نام هایما ۱۴۰۲

طبق قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو هایما S۷ حوالی یک میلیاردتومان ارزش‌گذاری شده است. متقاضیان ثبت نام هایما S۷ می‌توانند این خودرو را با همین مبلغ خریداری کنند. هایما در پنج رنگ؛ سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره‌ای و ذغالی عرضه شده است و قرار است پس از تکمیل مراحل ثبت نام تا ۳ ماه آینده به دست خریداران برسد.

فوری؛ آغاز ثبت نام هایما ایران خودرو + لینک (تحویل ۳ ماهه به قیمت کارخانه)

**لینک سایت ثبت نام هایما ۱۴۰۲ 

تکمیل مراحل ثبت نام هایما ۱۴۰۲ تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

**مهلت ثبت نام هایما

مهلت ثبت نام هایما ۱۴۰۲ تا روز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه اعلام شده است.

**شرایط ثبت نام فروش فوری هایما مرداد ۱۴۰۲

طبق اعلام ایران خودرو طرح ثبت نام هایما سامانه یکپارچه ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان منتخبین بخش دوم اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند. همچنین منتخبان می‌توانند اسامی خود را از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو مشاهده کنند.

کد خبر 32804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =