پیش‌بینی افزایش دما و رشد مصرف برق از امروز

سخنگوی صنعت برق گفت: در برخی از نقاط کشور نیز شاهد کاهش دما خواهیم بود و این امکان وجود دارد که هموطنان این مناطق در راستای کمک به پایداری شبکه برق کولرها را خاموش و یا مدت زمان استفاده را کاهش دهند.

به گزارش بیداربورس، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در خصوص میزان تقاضای مصرف برق کشور در روز گذشته گفت: پیش بینی مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور حاکی از آن است که تقاضای مصرف برق به بیش از ۷۰ هزار مگاوات می‌رسد.

وی افزود: پیش‌بینی شده است از امروز چهارشنبه با افزایش تدریجی دما شاهد افزایش مصرف برق خواهیم بود.

رجبی مشهدی با تاکید بر اینکه جو حاکم بر اغلب نقاط کشور هوای گرم است، گفت: اما در برخی از نقاط کشور شاهد کاهش دما خواهیم بود و این امکان وجود دارد که هموطنان این مناطق کولرها را خاموش و یا مدت زمان استفاده را کاهش دهند. همچنین تنظیم دمای وسایل سرمایش روی ۲۵ درجه و بالاتر نیز کمک بسیاری به مدیریت مصرف برق و دریافت پاداش صرفه جویی تا پایان شهریورماه خواهد کرد.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۷ درصد از مشترکان خانگی کشور مشمول دریافت پاداش صرفه جویی برق شدند و بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان در قبوض مشترکان خانگی درج شده است.سخنگوی صنعت برق در پایان از تمامی هموطنان و مشترکان بزرگ به دلیل همکاری خوبی که با صنعت برق داشتند و زمینه تامین برق پایدار را فراهم آوردند، تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 33039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =