واردات ۳ کشتی شکر برای تنظیم بازار

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار با اشاره به واردات سه کشتی شکر برای تنظیم بازار گفت: در حال حاضر شکر مورد نیاز از محل واردات تامین می‌شود و از ۲۰ مهر نیز با عرضه شکرهای داخلی بازار به طور کامل متعادل می‌شود.

به گزارش بیداربورس علیرضا پیمان پاک، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار اظهار داشت: در شهریور و مهر با کمی اختلال در بازار شکر مواجه بودیم زیرا تولیدات کارخانجات برای عرضه به بازار آماده نشده بود برای همین منظور برای واردات سه کشتی شکر به کشور اقدام شد تا بازار این محصول تنظیم شود.

وی افزود: در حال حاضر شکرهای وارداتی برای تنظیم بازار در بازار توزیع خواهد شد و از اواخر مهر ماه نیز شکر های داخلی به بازار خواهد رسید.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار ادامه داد: از ۲۰ مهر تا آخر مهر حجم قابل توجهی شکر چغندری و نیشکر عرضه و بازار به طور کامل متعادل خواهد شد.

وی تصریح کرد:قیمت شکر همان قیمت مصوب قبل ۲۸ هزار تومان به صورت فله است و نرخ شکرهای بسته بندی شده نیز توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با توجه به هزینه های بسته بندی، حق العمل و توزیع تعیین می‌شود.

کد خبر 34373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =