سرمایه گذاری ۵.۴ هزار میلیارد تومانی "تجلی" و شناسایی سود ۱۴ میلیارد تومانی

میزان سرمایه گذاری شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در صنایع بورسی و غیربورسی به ۵.۴ هزار میلیارد تومان رسید و ۱۴ میلیارد تومان سود از واگذاری سهام شناسایی کرد.

به گزارش بیداربورس، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با سرمایه ۶.۲ هزار میلیارد تومانی، عملکرد ششمین ماه سال مالی جاری را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، بهای تمام شده سرمایه گذاری "تجلی" در دوره شهریور در صنایع استخراج کانه های فلزی، تجارت عمده فروشی به جز وسایل نقلیه موتور، فلزات اساسی و سایر صنایع حاضر در بورس بالغ بر ۱.۱ هزار میلیارد تومان بود.

همچنین بهای تمام شده سرمایه گذاری در صنایع استخراج زغال سنگ، استخراج کانه های فلزی، استخراج سایر معادن، ساخت محصولات فلزی، پیمانکاری صنعتی، حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات و سایر فعالیت های خارج از بورس بالغ بر ۴.۳ هزار میلیارد تومان بود که جمع بهای تمام شده سرمایه گذاری های بورسی و غیر بورسی به ۵.۴ هزار میلیارد تومان رسید.

این شرکت پروژه محور از واگذاری بیش از ۱۷۹.۶ هزار ، ۲.۲ و ۷۴.۲ میلیون سهم دو شرکت صبا نور و سنگ آهن گهر زمین و سایر شرکت های بورسی و بیش از ۷۲.۲ ، ۲۶.۳ ، ۲۳، ۱۶ و ۴.۸ میلیون سهم در ﺻﻨﺪوق ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ گذاری سپر ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﺑﯿﺪار، ﻧﻮع دوم کارا ، ﺻﻨﺪوق ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ گذاری اﻓﺮا ﻧﻤﺎد پایدار ،صندوق سرمایه گذاری یاقوت آگاه و صندوق سرمایه گذاری اعتماد داریک بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان سود شناسایی کرد.

کد خبر 34488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =