مانده سپرده های بانک ملت به ۱.۰۸ هزار هزار میلیارد تومان رسید

مانده سپرده های سرمایه گذاری پایان دوره شش ماهه بزرگترین بانک بورسی به ۱.۰۸ هزار هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش بیداربورس،  مانده سپرده های سرمایه گذاری پایان دوره ۶ ماهه بانک ملت به ۱.۰۸ هزار هزار میلیارد تومان رسید.

بر اساس این گزارش در بین سپرده های جذب شده، سپرده های جاری با مانده ۳۴۶.۵ هزار میلیارد تومان، سپرده های کوتاه مدت با مانده بیش از ۱۷۴.۴ هزار میلیارد تومان و گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام با مانده ۱۱۱ هزار میلیارد تومان بالاترین مانده ها را در این بانک در نیمه اول سال به خود اختصاص دادند.

بانک ملت در شهریور ماه حدود ۵.۱ هزار میلیارد تومان و در دو فصل بهار و تابستان بیش از ۳۰.۲ هزار میلیارد تومان به سپرده های سرمایه گذاری سود پرداخت کرد. مانده تسهیلات بانک نیز در پایان ۶ ماه نخست سال از ۱.۱ هزار هزار میلیارد تومان عبور کرد.

درآمد تسهیلات اعطایی بانک در دوره شهریور بیش از ۱۱.۱ هزار میلیارد تومان، درآمد از محل سپرده گذاری ۱.۰۲ هزار میلیارد تومان و درآمد از محل دریافت کارمزد ۹۴۸ میلیارد تومان اعلام شد.

تسهیلات ارزی با مانده ۴۴۱.۳ هزار میلیارد تومان، مرابحه با مانده بیش از ۳۵۲.۲ هزار میلیارد تومان و سلف با مانده ۹۲.۱ هزار میلیارد تومان در رده های اول تا سوم بالاترین مانده تسهیلات اعطایی در نیمه اول سال قرار گرفته اند.

"وبملت" در نیمه نخست سال از محل اعطای تسهیلات ۶۱.۵ هزار میلیارد تومان، محل سپرده گذاری بیش از ۵.۲ هزار میلیارد تومان، محل اوراق بدهی ۱.۳ هزار میلیارد تومان و از محل دریافت کارمزد ۷.۶ هزار میلیارد تومان درآمد در حساب ها منظور کرد.

کد خبر 35050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =