مشاهده وضعیت کارت سوخت در سامانه سخا

وزارتی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با وارد کردن بارکد پستی مورد اشاره در سامانه رهگیری مرسولات پستی در بستر اینترنت به آدرس www.tracking.post.ir از وضعیت توزیع کارت سوخت خود مطلع شوند.

به گزارش بیداربورس،  مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: امکان رهگیری و مشاهده آخرین وضعیت صدور کارت هوشمند سوخت در بستر اینترنت و از طریق سامانه سخا امکان پذیر شده است.
محسن وزارتی اظهار کرد: امکان رهگیری و مشاهده آخرین وضعیت صدور کارت هوشمند سوخت در بستر اینترنت و از طریق سامانه سخا فعال شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر کلیه مالکین وسایل نقلیه می‌توانند در بستر اینترنت از طریق آدرس https://sakha.epolice.irو پس از انجام فرایند احراز هویت، نسبت به رهگیری کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه خود اقدام کنند.
این مسئول توضیح داد: اخذ شماره بارکد پستی کارت‌های صادر شده از طریق این درگاه و بدون مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نیز میسر است.
وزارتی تصریح کرد: در این راستا متقاضیان می‌توانند با وارد کردن بارکد پستی مورد اشاره در سامانه رهگیری مرسولات پستی در بستر اینترنت به آدرس www.tracking.post.ir از وضعیت توزیع کارت سوخت خود مطلع شوند.
مدیر شرکت نفت فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: اگر کارت سوخت خودرویی در یکی از باجه‌های معطله پستی وجود داشته باشد، مالک خودرو می‌تواند به همراه مدارک شناسایی خود و خودرو به همان باجه معطله ذکر شده در سامانه رهگیری مرسولات پستی مراجعه و کارت خود را دریافت کند.

کد خبر 35052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =