افزایش ۴۰ درصدی حقوق برای این افراد از آذر اجرا می‌شود

در این گزارش به بررسی آخرین وضعیت حقوق کارمندان و حقوق معلولان و مددجویان می پردازیم.

به گزارش بیداربورس به نقل از تیترکوتاه تعیین حقوق کارمندان و همچنین تعیین مبنای واریز حقوق کارمندان همواره یکی از مهم ترین موضوعات این روزهای جامعه است. ظاهرا قرار است مبنای تعیین حقوق کارمندان در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش ۴۰ درصدی حقوق معلولان و مددجویان کمیته امداد از ماه‌های آینده خبر داد و گفت: به تناسب رشد تورم این افزایش انجام شده و در صورت موافقت دولت برای کارگران و کارکنان نیز می‌توان افزایش حقوق را ‌اعمال کرد.

طبق خبرهای منتشر شده قرار است افزایش حقوق کارمندان از نیمه دوم سال افزایش پیدا کند. هنوز مشخص نیست حقوق کارمندان همه بخش‌ها افزایش دارد یا بخش خاصی. میزان افزایش حقوق کارمندان نیز مشخص شده است. زمان اجرایی شدن طرح حقوق کارمندان نیز مشخص نشده است. در ادامه برای خواندن جزییات بیشتر از افزایش حقوق کارمندان با ما همراه باشید.

ولی اسماعیلی اظهارکرد: در برنامه هفتم توسعه که در مجلس یازدهم در حال نهایی شدن است، در حوزه ساماندهی کارکنان دولت و پرداخت حقوق آنها برنامه‌ریزی‌ها به نحوی است تا در کنار ساماندهی کارکنان، پرداختی‌ها نیز به شکل عادلانه و واقعی انجام شود.

وی تصریح کرد: تأکید ما در کمیسیون اجتماعی در کاهش فاصله طبقاتی در پرداختی حقوق و مزایا بوده تا همه کارکنان به تناسب سوابق و سختی کار حقوق و مزایای مناسبی را دریافت کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت بعد از رفت و برگشت‌های مختلف بین مجلس و شورای نگهبان و رفع ایرادات آن هنوز در مراحل تأیید نهایی است ولی در برنامه هفتم توسعه قرار است ساماندهی کارکنان به صورت ضابطه‌مند و در یک فرآیند پنج ساله انجام شود.

کد خبر 35546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =