پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۲۰ آبان

قیمت طلا در معاملات نقدی روز جمعه ریزش قابل‌توجهی را ثبت کرد. برخی از فعالان بازار تصور می‌کنند این کاهش قیمت احتمالاً نوسانات قیمت سکه امامی در اولین روز هفته را تحت‌تأثیر قرار دهد.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز، قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روزهای پایانی هفته قبل نوسان خاصی را تجربه نکرد و در محدوده ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رنج بود.

 اما در روز جمعه قیمت طلای جهانی با ثبت ریزش قابل‌توجه، از ۱۹۵۷ دلار تا سطح ۱۹۳۳ دلار عقب‌نشینی کرد. فعالان بازار می‌گفتند این کاهش قیمت احتمالاً به کام جناح افزایشی بازار سکه در اولین روز هفته جاری خوش نخواهد آمد و کفه ترازوی کاهشی‌ها را سنگین خواهد کرد.

 بااین‌حال دسته‌ای دیگر معتقدند که قیمت دلار در پشت خط جمعه نوسان کاهشی محدودی را تجربه کرد و این امر ممکن است اثر کاهشی قیمت طلا روی سکه را تا حدودی تعدیل کند. در کنار عوامل ذکر شده، معامله‌گران امروز دومین سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را زیر نظر خواهد گرفت. بر اساس اخبار منتشر شده سید حسن نصرالله عصر امروز سخنرانی خواهد کرد و باید منتظر ماند و دید این بار بازارها چه واکنشی نشان خواهند داد؟

 در شرایط کنونی فنی‌کارها می‌گویند که سکه امامی در بازار امروز شنبه ۲۰ آبان، مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پس از آن مقاومت ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد. از سوی دیگر مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه‌بازان مهم است که اگر شکسته شود احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

کد خبر 36047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =