۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
اجاره خانه در شرق تهران

امروز نگاهی به قیمت رهن کامل آپارتمان در نقلی در مناطق مختلف تهران داریم و بررسی می‌کنیم خانه نقلی با چه مشخصاتی می تواند خانه رهن کرد.

به گزارش بیداربورس اگر به دنبال واحد نقلی با رهن کامل در مناطق مختلف تهران هستید گزارش امروز ما را از دست ندهید.

اگر قصد اجاراه واحد نقلی در نارمک دارید یک واحد که ۴۵ متر است و  دارای تمام امکانات است را با مبلغی بالغ‌  ۴۰۰ میلیون تومان رهن کنید. 

واحد دیگر با متراژ ۵۰ متر که یک خوابه است و انباری،پارکینگ و ۱۷ ساله است را در پیروزی با ودیعه ۴۰۰ میلیون تومان کرایه کنید.

همچنین واحد دیگر ۱۸ ساله با متراژ ۵۲ متر که دارای یک اتاق خواب،انباری است در آهنگ این واحد را با رهن کامل ۳۸۰ میلیون تومان می‌توانید کرایه کنید.

اگر واحد ۶۵ متری مد نظر دارید، باز واحدی دیگری که ۹ ساله است و یک اتاق خواب دارد باید ۵۰۰ میلیون تومان برای این واحد در شکوفه پرداخت کنید.

اگر واحدی ۵۱ متری می‌خواهید باز واحدی که ۱ اتاق خواب دارد را می‌توانید با رهن کامل ۴۵۰ میلیون تومان در شکوفه برای اجاره آگهی شده است.

اگر در میدان شهدا به دنبال خانه نقلی هستید باز یک واحد با متراژ ۵۰ متر که یک اتاق خواب دارد و ۱۶ ساله است را در میدان شهدا با رهن کامل ۴۱۵ میلیون تومان در میدان شهدا قیمت گذاری شده است.

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن کامل یک واحد نقلی در مناطق مختلف تهران و با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن نیازمند هستید.

 با توجه به سال ساخت،منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه رهن کامل خانه نقلی در مناطق مختلف تهران به دست می آورید.

رهن کامل خانه نقلی در مناطق مختلف تهران
محله متراژ مشخصات سال ساخت رهن(تومان)
پیروزی ۵۰ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۵ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
پیروزی ۶۵ ۱خوابه،انباری ۱۳۸۳ ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
آهنگ ۵۳ ۱خوابه ۱۳۷۶ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
آهنگ ۵۲ ۱خوابه،انباری ۱۳۸۴ ۳۸۰،۰۰۰،۰۰۰
نارمک ۴۵ ۱خوابه،انباری ۱۳۸۲ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
نارمک ۵۶ ۱خوابه،آسانسور،پارکینگ،انباری ۱۳۹۴ ۶۵۰،۰۰۰،۰۰۰
شکوفه ۶۵ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۹۳ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
شکوفه ۵۱ ۱خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۵ ۴۵۰،۰۰۰،۰۰۰
میدان شهدا ۵۰ ۱خوابه،انباری ۱۳۸۶ ۴۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ 

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در در مناطق مختلف تهران برای اجاره گذاشته شده و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین
کد خبر 36067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =