قیمت خانه‌های ۵ ساله در تهران / آپارتمان ۷۷ متری ۳ میلیارد تومان!

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌ ۵ ساله در تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش بیداربورس استان تهران با وسعتی حدود ۱۳٬۶۸۸ کیلومتر مربّع از استان‌های مرکزی ایران در جنوب بخش مرکزی رشته کوه البرز قرار دارد. این استان از شمال به استان مازندران، از جنوب به استان قم، از جنوب‌غربی به استان مرکزی، از غرب به استان البرز و از شرق به استان سمنان محدود می‌شود. اگر قصد خرید خانه ۵ ساله در تهران را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.

آپارتمانی ۸۳ متری در گیشا درحالی که ۵ سال از ساخت آن گذشته و دو اتاق خواب داشته باشد، معادل ۱۱  میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۵ ساله در  دربند با متراژ ۷۸ متر و دو اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۱۲ میلیاردو تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در پاسداران با متراژ ۸۵ متر و سنی معادل ۵ سال درحالی که این واحد دو خوابه است معادل  ۱۴ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۵ ساله در جنت‌آباد شمالی با متراژ ۸۰ متر و دو اتاق خواب و آسانسور و پارکینگ، انباری به بودجه‌ای معادل ۷ میلیاردو ۶۲۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در دریاچه شهدای خلیج را دارید، یک واحد با سرمایه ۱۱ میلیاردو ۲۰۰ تومان میتوانید واحدی ۵ ساله با متراژ ۱۳۰ متر را خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحدی دیگر در جوادیه با متراژ ۷۷ متر و ۵ ساله درحالی که دو خوابه است، به سرمایه‌ای معادل ۳ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر واحدی با متراژ ۷۸ متر مد نطر دارید، یک واحد ۵ ساله در  هفت حوض که دو خوابه است، به سرمایه ای معادل ۶ میلیاردو ۶۳۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۵ ساله در اختیاریه با متراژ ۵۹ متر و یک اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۸ میلیاردو ۹۰۰ میلیون میلیون تومان دارد.

قیمت فروش خانه در تهران 
محله متراژ مشخصات سال ساخت قیمت کل(تومان) قیمت هر متر(تومان)
گیشا  ۸۳ ۲خوابه، آسانسور، انباری، پارکینگ ۱۳۹۷ ۱۱٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۳۶٬۱۴۴٬۰۰۰ 
 دربند ۷۸ ۱خوابه، آسانسور، انباری، پارکینگ ۱۳۹۷ ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۵۳٬۸۴۶٬۰۰۰ 
پاسداران ۸۵ ۲خوابه، آسانسور، پارکینگ ۱۳۹۷ ۱۴٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۷۲٬۹۴۱٬۰۰۰ 
جنت‌آباد شمالی ۸۰ ۲خوابه، آسانسور، انباری، پارکینگ ۱۳۹۷ ۷٬۶۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۹۵٬۲۵۰٬۰۰۰ 
دریاچه شهدای خلیج ۱۳۰ ۳خوابه، آسانسور، انباری، پارکینگ ۱۳۹۷ ۱۱٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۸۶٬۱۵۳٬۰۰۰ 
جوادیه ۷۷ ۲خوابه، آسانسور، پارکینگ ۱۳۹۷ ۳٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۴۲٬۸۵۷٬۰۰۰ 
 هفت حوض ۷۸ ۲خوابه، آسانسور، انباری، پارکینگ ۱۳۹۷ ۶٬۶۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۸۵٬۰۰۰٬۰۰۰ 
اختیاریه ۵۹ ۱خوابه، آسانسور، انباری، پارکینگ ۱۳۹۷ ۸٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۵۰٬۸۴۷٬۰۰۰ 

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران برای فروش گذاشته شده، نویسنده دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت خرید مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود

منبع: اقتصاد آنلاین
کد خبر 36166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =