معامله ۳ میلیون تن محصول در بورس کالا

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۳ میلیون و ۲۰ هزار و ۵۸ تن انواع محصول و ۵۷ دستگاه کاپرا ۲ به ارزش ۳۰ هزار میلیارد تومان دادوستد شد که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۳.۷ درصدی و ۱۰.۹ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد. سیمان، سنگ آهن، فولاد و آهن اسفنجی سنگین وزن های تالار صنعتی و معدنی، قیر، مواد پلیمری و وکیوم باتوم سنگین وزن های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.

به گزارش بیداربورس، تالار محصول‌های صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۵۶۶ تن انواع کالا و ۵۷ دستگاه کاپرا به ارزش ۲۳ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار، یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۷۷۲ تن سیمان، ۶۱۲ هزار تن سنگ آهن، ۵۱۵ هزار و ۹۰۲ تن فولاد، ۱۷۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۸ هزار و ۹۵۳ تن مس، ۶ هزار و ۸۰۰ تن آلومینیوم، یک هزار و ۵۰۰ تن چدن، ۵۱۰ تن روی، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۷۵ تن سرب و ۴۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۳۶۷ هزار و ۹۰۸ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۶.۸ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۵۷ هزار و ۲۶۵ تن قیر، ۸۲ هزار و ۴۳۵ تن مواد پلیمری، ۵۶ هزار و ۸۰۰ تن وکیوم باتوم، ۲۴ هزار و ۳۲۲ تن مواد شیمیایی، ۲۴ هزار و ۱۵۰ تن گوگرد، ۱۷ هزار تن لوب کات، ۴ هزار و ۵۲۰ تن فرآورده های نفتی، ۴ هزار و ۲۳۹ تن روغن و ۳۰۰ تن گازها و خوراک ها معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۱۵ هزار و ۵۸۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان بود.

کد خبر 36660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =