پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۷ آذر

قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی دوشنبه‌شب به ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید.فعالان بازار می‌گفتند یکی از دلایل رشد سکه ناشی از سیگنال صعودی بود که از سوی بازار جهانی طلا به بازار سکه رسید.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز، بازار سکه در معاملات نقدی روز گذشته شاهد نوسان صعودی قیمت سکه امامی بود. درصورتی‌که هر کانال قیمتی را به ۱۰ پله مساوی تقسیم کنیم این فلز گران‌بهای داخلی روز دوشنبه با افزایش ۵۰ هزارتومانی به پله نهم کانال ۲۸ میلیون تومان رسید و در معاملات پشت خطی دوشنبه‌شب به ۲۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید.

فعالان بازار می‌گفتند یکی از دلایل رشد سکه ناشی از سیگنال صعودی بود که از سوی بازار جهانی طلا به بازار سکه رسید. قیمت طلای جهانی روز گذشته به دنبال ریزش شاخص دلار، جهش قابل‌توجهی را تجربه کرد و تا سطح ۲۰۱۷ دلار بالا رفت.

البته این روزها طلای آب‌شده در میان دو محدوده مهم در نوسان است. آن‌طور که شواهد نشان می‌دهد حمایت محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتومانی تنکانسن و مقاومت محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزارتومانی ابر کومو دو محدوده‌ای هستند که سه روز است طلای آب شده را گرفتار کرده‌اند.

برای بازار امروز سه‌شنبه ۷ آذرماه برخی می‌گفتند که احتمالاً سکه امامی با ضربه طلای جهانی وارد کانال ۲۹ میلیون تومان خواهد شد بااین‌حال دسته‌ای دیگر باور دارند که سکه بازار امروز به رفتار بازیگران ارزی دقت بیشتری خواهند کرد. به عقیده این دسته اگر دلار نزولی شود و یا نوسان قابل‌ملاحظه‌ای را ثبت نکند این امر می‌تواند اثرگذاری قیمت اونس طلا بر روی قیمت سکه را تا حدودی کم‌رنگ کند.

در شرایط کنونی فنی کارها می‌گویند که سکه امامی در بازار امروز سه‌شنبه ۷ آذر، مرز مقاومتی ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پس از آن، مقاومت ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد. از سوی دیگر مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه‌بازان مهم است که اگر شکسته شود احتمال عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل خواهد بود. البته برخی از معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند که در روز جاری سکه بین خاکریز ۲۸ و ۲۹ میلیون تومان نوسان خواهد کرد.

کد خبر 36805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =