آغاز فروش لاماری و هایما ۷X در سامانه یکپارچه از فردا

مدیر سامانه یکپارچه خودروهای داخلی خودروساز داخلی، گفت: هفته گذشته مجوز عرضه خودروی Lamari EAMA ‌محصول شرکت آرین و هایما ۷X محصول شرکت ایران خودرو را دریافت کرده‌اند که از عصر فردا ۱۲ آذرماه عرضه آنها در سامانه یکپارچه آغاز می شود.

به گزارش بیداربورس، فروش خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه از هشتم آذرماه آغاز شده و مشتریان می توانند با مراجعه به سامانه ضمن اطلاع از وضعیت خودروهای عرضه شده نسبت به انتخاب خود اقدام کنند.

در حال حاضر ۴ شرکت خودرویی شامل صنایع خودروسازی ایلیا، تیگارد موتور، کرمان موتور و ارین موتور محصولات خود را به سامانه آورده اند و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت نسبت به خرید آنها اقدام کنند.

البته قرار بود دو شرکت ایران خودرو و سایپا نیز محصولات مازاد و خودروهای جدید را این هفته راهی سامانه کنند اما فعلاً ایران خودرو از فردا هایما ۷ ایکس را در سامانه بارگذاری می کند.

مدیر سامانه یکپارچه خودروهای داخلی خودروساز داخلی در همین ارتباط به خبرنگار تسنیم گفته است: هفته گذشته مجوز عرضه خودروی Lamari EAMA ‌محصول شرکت آرین و هایما ۷X محصول شرکت ایران خودرو را دریافت کرده‌اند که از عصر فردا۱۲ آذرماه عرضه آنها در سامانه یکپارچه آغاز می شود.

وی افزود: شرکت سایپا نیز به دنبال دریافت مجوز برای عرضه تعدادی از محصولات این شرکت است تا بتواند در سامانه به فروش برساند.

تقدسی با بیان اینکه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی نیز از روز دوشنبه (۱۳ آذر) باز می‌شود، گفت: ۳۳ هزار نفر متقاضی که در اسفند سال گذشته اقدام به ثبت نام کرده بودند، می توانند وارد سامانه شوند، اما در این دوره ثبت‌نام جدید وجود ندارد.

نکته مهم اینجاست با توجه به اینکه سامانه یکپارچه خودرو باز است مشتریان می توانند روزانه به سامانه مراجعه کرده و نسبت به ویرایش محصولات انتخابی خود اقدام کنند به شرط آنکه پولی واریز نکرده باشند.

کد خبر 36941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =