شرایط خروج دو مالک حقوقی از سهامداری "سقاین" اعلام شد

هلدینگ سیدکو و سیمان شمال شرایط خروج از سهامداری سیمان قائن را با عرضه دو بلوک ۳۱.۳۸ و ۲.۷۱ درصدی و بطور یکجا و نقد، اعلام کردند.

به گزارش بیداربورس، هلدینگ سیدکو و سیمان شمال در نظر دارند بلوک ۳۱.۳۸ و ۲.۷۱ درصدی سهام سیمان قائن را بطور یکجا و نقد در بازار دوم معاملات بورس به فروش برسانند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شوند.

بر اساس این گزارش، مقرر شده بیش از ۱.۲ و ۱۰۸.۴ میلیارد و میلیون سهم "سقاین" یکشنبه ۱۰ دی ار طریق کارگزاری بانک ملی عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم به صورت شناور و بر مبنای حاصل ضرب پریمیوم ۵۰ درصدی در قیمت پایانی تابلوی معاملات سهام در روز انتشار آگهی عرضه یا حاصل ضرب پریمیوم ۵۰ درصدی در قیمت پایانی تابلوی معاملات سهام در روز قبل از عرضه، هریک بالاتر بود، تعیین شده است.

کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که ۱۰ درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقدا ً یا به صورت ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا ارائه و تاییدیه را مبنی بر اخذ تضامین مربوطه به شرکت بورس تهران تحویل دهند.

کد خبر 37339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =