پیش بینی قیمت دلار امروز ۲۵ آذر

قیمت دلار در معاملات پشت خطی جمعه شب در نیمه کانال ۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز، نرخ دلار بیش از سه هفته است که در نیمه اول کانال ۵۰ هزار تومان فریز شده و به گفته معامله‌گران دلار روی خط تعادل قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد قیمت دلار در حال تثبیت موقعیت خود در کانال ۵۰ هزار تومانی است. کاهش ریسک‌های سیاسی موجود در فضای رسانه‌ای، در کنار تصمیم جدی بازارساز مبنی بر حفظ شرایط ثبات در بازار ارز، سبب شده از شدت نوسانات قیمتی کاسته شود.

البته برخی از فعالان بازار بر این باورند که بازار در شرایط رکود بوده و به‌صورت کلی حجم معاملات کاهش یافته است. پیش‌بینی‌های صورت گرفته از روزهای پیش روی بازار ارز نیز خبر از تداوم شرایط حال حاضر دارد. به عقیده کارشناسان ارزی با توجه به عدم وجود سیگنال جریان‌ساز در اخبار، موتورهای حرکت نرخ ارز خاموش است در نتیجه احتمال شکل‌گیری نوسان قابل توجه جدید وجود ندارد

قیمت دلار در تهران روز پنجشنبه هفته قبل با ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان معامله شد.روز چهارشنبه هم هر برگ اسکناس آمریکایی در تهران در حدود ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان نرخ‌گذاری شده بود.همچنین در هرات قیمت دلار دو روز قبل  صعودی شد و از مرز ۵۰ هزار و ۳۰ تومان به ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان رسید. با این‌ حال نرخ حواله درهم مانند روز  دو روز قبل جانی برای صعود نداشت و در محدوده ۱۳ هزار و ۸۲۰ تومان رنج شد. 

در معاملات پشت خطی هم قیمت دلارتهران در حدود ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش رسید. همچنین دلار در معاملات پشت خطی هرات ۵۰ هزار و ۱۸۰تومان قیمت گذاری شد. تکنیکالیست ها می گویند از لحاظ فنی بازار حمایت خود را حفظ کرده و می‌تواند صعودی باشد، مگر آنکه حمایت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان دلار از دست برود و وارد روند جدید نزولی شود.

کد خبر 37341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =