روند رو به رشد "کسرا" ادامه دارد

تحلیل بنیادی سرامیک‌های صنعتی اردکان، با نماد کسرا را ازا اینجا بخوانید.

۵۰ درصد از درآمدهای کسرا به نام «گلوله های سایز ۷۵ - ۱۵» زده شد

به گزارش بیداربورس سرامیک های صنعتی اردکان در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۲ مجموع درآمد عملیاتی‌ خود طی این دوره ۶ ماهه را برابر با ۳۴۲ میلیارد تومان ارائه کرده که رشد ۱۲ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته از آن خود کرده است.

در دوره مشابه سال گذشته این شرکت موفق به کسب درآمد تلفیقی ۳۰۴ میلیارد تومان شده بود که اکنون با احتساب رشد ۱۲ درصدی در صورت مالی ۶ ماهه سال جاری به درآمدزایی ۳۴۲ میلیارد تومانی دست پیدا کرده است.

سود ناخالص شرکت "کسرا" طی این دوره ۶ ماهه با افزایش ۲۰ درصدی از مبلغ ۱۳۵ میلیارد تومان به مبلغی ۱۶۲ میلیارد تومان طی این دوره رسیده است.

روند رو به رشد "کسرا" ادامه دارد

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان از دوره ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال ۹۷ تاکنون روند رو به رشد کسب درآمد عملیاتی را پشت سر گذشته است و از دوره نامبرده تا به حال روند صعودی خود را ادامه داده است.

مجموع سود عملیاتی سرامیک های صنعتی اردکان در پایان دوره میاندوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه از مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان با افزایش ۷ درصدی به ۱۳۴ میلیارد تومان رسیده است. سود خالص "کسرا" در پایان شهریورماه سال جاری نزدیک به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان ارائه‌شده و این در صورتی است که "کسرا" در دوره مشابه سال گذشته با سود خالص ۱۱۷ میلیارد تومانی مواجه بوده، همچنین سود خالص در ازای هر سهم نیز طی این دوره ۲۷۵ریال گزارش‌ شده است.

روند رو به رشد "کسرا" ادامه دارد

صورت‌وضعیت مالی منتهی به پایان شهریورماه ۱۴۰۲

"کسرا" در گزارش صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه خود مجموع دارایی‌های ثبت‌شده را برابر با یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان ارائه کرده که رشد ۱۸ درصدی را نسبت به پایان سال مالی گذشته شاهد بوده و بیشترین دارایی در اختیار بخش «دارایی‌های ثابت مشهود» با ۵۳۹ میلیارد تومان بوده که نسبت به پایان سال گذشته ۱۰ درصد رشد را شاهد بوده است.

پس‌ از دارایی‌های ثابت مشهود بیشترین دارایی "کسرا" مربوط به بخش «موجودی مواد و کالا» با ۳۸۷ میلیارد تومان در بخش دارایی‌های جاری قرارگرفته که افزایش ۵۲ درصدی را نسبت به پایان سال گذشته به همراه داشته است.

طی این دوره میاندوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه میزان سرمایه "کسرا" مبلغی بالغ‌بر ۴۴۰ میلیارد تومان اعلام‌شده که در مقایسه با پایان سال گذشته بدون تغییر باقی‌مانده و همچنین سود انباشته ارائه‌‎شده سرامیک های صنعتی اردکان در پایان این دوره ۶ ماهه با رشد ۴۰ درصدی به مبلغی نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان دست‌یافته است.

روند رو به رشد "کسرا" ادامه دارد

شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان میزان درآمدی که در گزارش تفسیری از فروش محصولات خود در کدال به ثبت رسانده برابر با ۲۹۱ میلیارد تومان است. درآمدهای این شرکت از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و بیشترین درآمدی که در این دوره ۶ ماهه به دست آورده از فروش «گلوله های سایز ۷۵ - ۱۵» با مبلغ ۱۴۵ میلیارد تومان بود که ۵۰ درصد از درآمدزایی "کسرا" در این دوره را به خود اختصاص داد.

کد خبر 37410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =