تنوع پذیرش‌های جدید در بورس کالا/ از ساختمان با عرصه زراعی تا پت بطری وارداتی

بورس کالای ایران با انتشار ۷ اطلاعیه جداگانه از پذیرش‌های جدید در بازار اصلی و فرعی خبر داد. از نکات قابل توجه کالاهایی که در جلسه چهارصد و هشتمین کمیته عرضه مورد پذیرش قرار گرفت می توان به پذیرش یک باب ساختمان با عرصه زراعی و همینطور پذیرش پلی اتیلن ترفتالات (پت) بطری وارداتی اشاره کرد.

به گزارش بیدار بورس، براساس اطلاعیه مدیریت پذیرش بورس کالای ایران، ۳ کالا در بازار اصلی و ۳ کالا و یک باب آپارتمان با عرصه زراعی در بازار فرعی پذیرش شد.

پذیرش کالاها و محصول‌های یادشده پس از بررسی مدارک و مستندات در چهارصد و هشتمین جلسه کمیته عرضه در ۸ اسفند به تصویب رسید.

کالاهای پذیرش شده در بازار اصلی

به این ترتیب، میلگرد فولادی، مس کاتد و پلی اتیلن ترفتالات بطری متعلق به ۳ شرکت به شرح زیر در بازار اصلی پذیرش شد که یک محصول وارداتی است:

  • میلگرد فولادی شرکت فولاد سهند آذر آسیا
  • یک هزار تن مس کاتد شرکت تماس
  • ۱۰ هزار تن پلی اتیلن ترفتالات بطری شرکت Ismail Resin Limited کشور پاکستان که عرضه کننده آن شرکت تولیدی پتپاور آریا است.

کالاهای پذیرش شده در بازار فرعی

همچنین آلفا آلومینا، تیشو از الیاف شیشه و بوتادی‌ان متعلق به ۳ شرکت و یک باب ساختمان با عرصه زراعی مربوط به سازمان خصوصی سازی به شرح زیر در بازار فرعی پذیرش شد:

  • ۳ هزار و ۷۵۰ تن آلفا آلومینا شرکت آلومینویم پارس اکسید کسرا
  • ۳۰۵ تن الیاف شیشه شرکت مواد ویژه لیا
  • ۱۰ هزار تن بوتادی‌ان شرکت پتروشیمی تبریز
  • یک باب ساختمان با عرصه زراعی به پلاک ثبتی ۷۰/۵ متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران که عرضه کننده آن سازمان خصوصی است - مساحت عرصه این ملک که در شهر بن-اراضی تومانک واقع شده ۷۹۹.۹۴ مترمربع و مساحت عیان آن ۳۰۰ مترمربع است

جهت دریافت اطلاعات کامل تر درخصوص ملک پذیرش شده به امیدنامه در بخش کالاها به آدرس (اینجا) مراجعه کنید.

کد خبر 37658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =