انتخابات ۱۴۰۰ رشد و یا افت خاصی در بورس ایجاد نمی‌کند

کارشناس بازار سرمایه، در رابطه با تاثیر انتخابات بر بورس گفت: با توجه به اینکه نتیجه انتخابات تقریبا قابل پیش بینی است و این گمان بر قیمت دلار نیز تاثیر گذار بوده و مانع از نزول قیمت آن شده است و باتوجه به کسری بودجه موجود فکر نمی‌کنم انتخابات رشد و یا افت خاصی در بازار سرمایه ایجاد کند مگر اینکه بخواهد یکدفعه بازار را سوپرایز کند.

 امیر شکاریان، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بیداربورس، با بیان اینکه اکنون بازار در کف به سر می‌برد، گفت: گروه‌های بزرگ بازار سرمایه باتوجه به پارامترهایی مانند دلار، قیمت‌های جهانی و کامودیتی‌ها در وضعیت جذابی قرار دارند و مناسب خرید هستند.

او در رابطه با تاثیر انتخابات بر بازار سرمایه گفت: با توجه به اینکه نتیجه انتخابات تقریبا قابل پیش بینی است و این گمان بر قیمت دلار نیز تاثیر گذار بوده و مانع از نزول شده است و باتوجه به کسری بودجه موجود فکر نمی‌کنم انتخابات رشد و یا افت خاصی در بازار سرمایه ایجاد کند مگر اینکه بخواهد یکدفعه بازار را سوپرایز کند.

مذاکرات وین و دلار مولفه‌های تاثیر گذار بر بورس

این کارشناس بازار سرمایه، مذاکرات وین و نوسانات دلار را دو مولفه تاثیر گذار بر بازار سرمایه دانست.

شکاریان، در رابطه با کمپین #من-هم-ضرر-کردم اظهار کرد: در گذشته نیز شاهد چنین کمپین‌هایی در توییتر بودیم و  این نوع کمپین‌ها قطعا میتوانند مطالبه‌گری ایجاد کنند و در نرخ‌گذاری دستوری نیز تاثیرگذار باشند.

کد خبر 4111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =