سقف صندوق سرمایه گذاری سپید دماوند به ۳ هزار میلیارد تومان رسید

با موافقت سازمان بورس، سقف صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت قابل معامله سپید دماوند از یک به سه هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش بیدار بورس، با موافقت سازمان بورس در حالی سقف صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت قابل معامله سپید دماوند از یک به سه هزار میلیارد تومان افزایش یافت که این صندوق بر اساس اطلاعات سایت https://www.fipiran.com/ طی 3 ماهه اخیراز منظر بازدهی در رتبه دوم در بین صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت قرار داشته است.

شعار اصلی صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت "سپیدما" ،سودآوری پایدار، نقدشوندگی آسان ومدیریت حرفه ای است و متولی و بازارگردان آن تامین سرمایه دماوند است.

صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت قابل معامله سپید دماوند طی سه ماه اخیر به منظور کسب بازدهی بر سهام DPS محورو با نقدشوندگی بالا تمرکز داشته و توانست در رتبه دوم بازدهی طی سه ماهه اخیر قرار گیرد.

بنابراین گزارش، سهامداران اصلی تامین سرمایه دماوند (متولی و بازارگردان صندوق سپید دماوند) شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا وابسته به بنیاد مستضعفان و شرکت گسترش صنعت نوین ایرانیان وابسته به سرمایه گذاری غدیرهستند که 70 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارند.

کد خبر 5192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =