گزارش نحوه انتخاب رییس سازمان بورس در مجلس بررسی می‌شود

مجلس به وزیر کشور هم کارت زرد داد تا شمشین عضو کابینه مشمول رای منفی سال جاری شود. گزارش مغایرت های قانونی در نحوه انتخاب و انتصاب رئیس سازمان بورس هم آماده ارایه شد.

به گزارش بیدار بورس،  در آغاز جلسه امروز مجلس، سوال ۷۳ نماینده از عبدالرضا رحمانی فضلی درباره نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها و عدم اجرای مفاد قانونی شرایط انتصاب شهرداران مطرح شد که بعد از اعلام توضیحات، ۱۳۶ رأی مبنی بر عدم اقناع داده شد تا وی، شمشین عضو کابینه دولت باشد که طی سال جاری از مجلس کارت زرد گرفته باشد.

مجلس تا پیش از این و طی سال جاری به وزیران اقتصاد، صنعت، علوم، تعاون، کار و رفاه اجتماعی (دو کارت در یک روز) و وزیر ارتباطات، کارت زرده داده بود.

براساس این گزارش، همچنین قرار است بعد از تحلیف نمایندگان منتخب میاندوره ای،  گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق های نامتعارف، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی مغایرت های قانونی در نحوه انتخاب و انتصاب رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و گزارش کمیسیون اصل نود در مورد وضعیت خط لوله گوره به جاسک و طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای‌مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های ‌اجتماعی، قرائت و بررسی شود.

کد خبر 5486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =