زمان ثبت سفارش خرید ۱۵ درصد سهام "کیمیاتک" برای فردا اعلام شد

شرایط و فرایند عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام آریان کیمیا تک با سفارش گیری از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰ اعلام شد.

به گزارش بیداربورس، طبق اعلام قبلی فردا، ۱۵ درصد از سهام آریان کیمیاتک عرضه اولیه و طی آن ۲۲۵ میلیون سهم ( ۱۲ درصد معادل ۱۸۰ میلیون سهم برای عموم و ۳ درصد معادل ۴۵ میلیون سهم به صندوق های سرمایه گذاری) با قیمت مبنای ۲۰۹۱۰ ریالی و سقف و کف ۲۳ هزار تا ۱۸ هزار و ۸۱۹ ریال و سهمیه ۱۰۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی واگذار می شود.

در این رابطه مدیر عملیات بازار شرکت بورس زمان سفارش گیری سهام "کیمیاتک" را به عنوان دهمین شرکت جدید سال از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰ اعلام کرد.

۱- دوره ثبت سفارش از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰ و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر است.

۲- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر شخص حقیقی و حقوقی تعداد ۱۰۰ سهم است و هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است.

۳- ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده با قیمت مبنای ۲۰۹۱۰ ریالی و سقف و کف ۲۳ هزار تا ۱۸ هزار و ۸۱۹ ریال جهت ثبت سفارش امکانپذیر است و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نیست. کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.

۴- پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و طبق مفاد مندرج در ماده ۱۷ دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس تهران خواهد بود.

۵- صندوق های سرمایه گذاری می توانند روز شنبه بیستم شهریور براساس ساز و کار عملیاتی و سهمیه ای که متعاقبا اعلام خواهد شد نسبت به ورود سفارش خرید سهمیه در نظر گرفته شده به تعداد تخصیص داده شده اقدام کنند. خریداران عرضه اولیه به تعداد تخصیص داده شده در روز عرضه دارای اختیار فروش تبعی این سهام خواهند بود.

کد خبر 6926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =