نیمه دوم بازار، حجم عرضه بر تقاضا پیشی گرفت

با وجود اینکه بازار در روز شنبه ششم مهر ماه با رشد خوب و تقاضای مناسبی کار خود را آغاز کرد؛ در نیمه دوم بازار روند حجم عرضه از تقاضا پیشی گرفت و بازار در مسیر ریزشی قرار گرفت.در پایان روز شاخص کل تنها ۰.۰۵ درصد رشد کرد و با افزایش ۷۳۲ واحدی در ۱,۴۲۵,۴۶۴ثابت ماند.

به گزارش بیدار بورس، شاخص بورس امروز کمتر از هزار واحد رشد را ثبت کرد و با ۰٫۰۵ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم‌وزن هم امروز با هزار و ۴۰۹ واحد منفی با منفی ۳۳%۰ درصد در محدوده ۴۱۹ هزار واحد قرار گرفت. در پایان بازار امروز ارزش معاملات بورس به چهار هزار و ۷۶۴ میلیارد تومان رسید و نسبت به روزهای قبل روند کاهشی را داشت. در حالی که ارزش معاملات روزانه در اواسط تابستان به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان هم رسیده بود و ارزش دلاری امروز ۲۶۲ میلیارد شد، این روزها مجددا میزان معاملات در بورس به شدت کاهش یافته است.

امروز کلیت بازار سهام منفی بود و تک سهم‌های گروه‌های مختلف مثبت بودند. در پایان بازار امروز حجم معاملات ۷ میلیارد و ۲۵۶ میلیون و ۴۸۰ هزار و خالص ورود پول حقیقی ۲ میلیارد و ۳۶۵ میلیون بوده است.

در معاملات امروز شکام با ارزش ۵۴۳ میلیارد بیشترین تقاضا و کدما با بیشترین عرضه معامله شدند. شبندر نیز بیشترین ارزش خرید حقیقی و کیمیا تک بیشترین ارزش فروش حقیقی ها بوده است.

و همچنین در بخش حقوقی ها کیمیا تک با ارزش صف ۷۹۲ میلیارد بیشترین ارزش خرید حقوقی و شبندر با حجم ارزش صف ۷۲۱ میلیارد بیشترین ارزش فروش حقوقی ها در معاملات امروز بوده است.

در صنایع نیز امروز محصولات شیمیایی در بخش خرید و فروش حقیقی‌ها بیشترین تقاضا را داشته است و همچنین این صنایع در حقوقی ها نیز پرتقاضا بوده.

کد خبر 7792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =