عرضه صکوک مرابحه سه شرکت سهامی خاص

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت صاف فیلم نوین آذربایجان (سهامی خاص) به مبلغ ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، شرکت سولیکو کاله (سهامی خاص) به ارزش ۲۵ هزار میلیارد ریال و شرکت زامیاد (سهامی خاص) به ارزش ۳ هزار میلیارد طی هفته جاری عرضه عمومی خواهد شد.

به گزارش بیداربورس به نقل از شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، صکوک مرابحه شرکت صاف فیلم نوین آذربایجان به ارزش ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال با نرخ ۱۸ درصد و دوره‌های بازپرداخت ۶ ماهه با ضمانت بانک تجارت و با نمادهای «صاف فیلم ۵۱» و «صاف فیلم ۵۲» از امروز، یکشنبه ۱۶ بهمن به مدت سه روز کاری از طریق فرابورس ایران عرضه می‌گردد.

دومین عرضه صکوک طی این هفته برای شرکت سولیکو کاله به ارزش ۲۵ هزار میلیارد ریال با نرخ ۱۸ درصد و دوره های بازپرداخت ۶ ماهه با ضمانت بانک ملت و با نمادهای «کاله ۵۱» و «کاله ۵۲» و «کاله ۵۳» از فردا، دوشنبه ۱۷ بهمن به مدت سه روز کاری از طریق فرابورس ایران عرضه می‌شود.

صکوک مرابحه شرکت زامیاد به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال با نرخ ۱۸ درصد و دوره های بازپرداخت ۶ ماهه با ضمانت بانک تجارت و با نمادهای «صامیا ۰۵۱» و «صامیا ۰۵۲» از فردا، دوشنبه ۱۷ بهمن به مدت سه روز کاری از طریق بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌گردد.

کد خبر 26741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =