۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
روند صعودی همراه با اصلاح‌های سطحی

یک کارشناس بازار سرمایه در خصوص شرایط بازار در هفته آتی به بیداربورس گفت: نگاه کوتاه مدت بازار سرمایه به نرخ دلار آزاد است که در هفته گذشته کمی صعودی شد و با توجه به انتظارات تورمی می‌تواند اصلاح پیش روی شاخص کل بورس را محدود کند اما نگاه میان مدت بازار سرمایه به نرخ دلار نیما و ارز مبادله ای است که نوید روز های سبزی را در آینده میان مدت بازار سرمایه می‌دهد.

محمدصادق میرزائی، مدرس مرکز مالی ایران در خصوص شرایط بازار در هفته آتی به بیداربورس گفت: نگاه کوتاه مدت بازار سرمایه به نرخ دلار آزاد است که در هفته گذشته کمی صعودی شد و با توجه به انتظارات تورمی می‌تواند اصلاح پیش روی شاخص کل بورس را محدود کند اما نگاه میان مدت بازار سرمایه به نرخ دلار نیما و ارز مبادله ای است که نوید روز های سبزی را در آینده میان مدت بازار سرمایه می‌دهد.

یک کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: با توجه به جاماندگی برخی تک سهم ها و سهم های بازار پایه احتمالا شاهد تقاضا در اینگونه سهام با مارکت کپ کوچک باشیم.
وی افزود: در مجموع بازار هفته آینده صعودی همراه با اصلاح های کوچک و سطحی را می‌توانیم شاهد باشیم و چون این منفی های موقت با تقاضای خرید مواجه می‌شود می‌توان انتظار داشت همچنان ارزش معاملات بالا بماند.

میرزایی در آخر تاکید کرد: اصولا برای کنترل رشد فزاینده شاخص کل بعد از ساعت ۱۱ در روز های میانی هفته شاهد فروش های گروهی در برخی سهام بزرگ تر بازار هستیم که فعلا  جای نگرانی ندارد.

منبع: بیدار بورس
کد خبر 29076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =