نتیجه عرضه امروز خودرو در بورس کالا با ثبت فروش۳۰۰ وانت و رقابت یک درصدی

نتیجه عرضه امروز ۳۰۰ وانت کارا تک و دو کابین در بورس کالا با ثبت فروش کلیه خودروها و میانگین قیمت ۴۳۸.۴ و ۴۶۵.۲ میلیون تومان همراه شد.

به گزارش بیداربورس،  طبق اعلام قبلی، قرار بود امروز ۲۰۰ دستگاه وانت کارا تک کابین و ۱۰۰ دستگاه وانت کارا دو کابین متعلق به بهمن موتور با موعد تحویل ۲۳ دی در بورس کالا عرضه شود.

بر اساس این گزارش، میزان پیش دریافت خرید ۱۰ درصد تعیین شده بود و هر کد ملی صرفاً امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را داشت.

در نخستین نوبت با عرضه ۲۰۰ دستگاه وانت کارا تک کابین به قیمت پایه ۴۳۳.۲ میلیون تومان و ثبت تقاضای ۳۴۵ دستگاهی، محصول با میانگین قیمت ۴۳۸.۴ میلیون تومان و با رقابت بسیار ناچیز یک درصدی معامله شد.

قیمت نهایی وانت کارا تک کابین به رنگ سفید، قیمت کشف شده روی تابلوی بورس کالا به اضافه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و ۹.۶ میلیون تومان سایر هزینه‌های مربوط به پلاک، بیمه و شماره‌گذاری است.

در دومین نوبت با عرضه ۱۰۰ دستگاه وانت کارا دو کابین به قیمت پایه ۴۶۰.۹ میلیون تومان و ثبت تقاضای ۱۷۸ دستگاهی، محصول با قیمت میانگین ۴۶۵ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان و با رقابت ناچیز یک درصد به فروش رفت.

قیمت نهایی وانت کارا دو کابین به رنگ سفید، قیمت کشف شده روی تابلوی بورس کالا به اضافه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و ۱۴.۲ میلیون تومان سایر هزینه‌های مربوط به پلاک، بیمه و شماره‌گذاری است.

منبع: بورس پرس
کد خبر 36300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =