پیش بینی قیمت سکه امروز ۲۸ آذر

قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دیروز تشنج کرد و در حدود ۵۵۰ هزار تومان ارزان شد.فعالان اقتصادی می گویند در صورتی که طلا و دلارسیگنال صعودی به بازار سکه ارسال نکنند احتمال عقب نشینی سکه به کانال ۲۸ میلیون تومان در روز جاری وجود دارد.

به گزارش بیداربورس به نقل از اقتصادنیوز ، روز دوشنبه، سکه بازان با امید افزایش قیمت طلا وارد زمین معاملات شدند با این حال فلز زرد حدود ۱.۳ درصد از ارزش خود را از دست داد و از ۲۰۴۷ دلار قبل از بسته شدن بازارها در روز جمعه به ۲۰۲۲ دلار در نخستین روز از هفته جدید نزول کرد. برآوردها حاکی از آن است که این دارایی در اوایل سال آینده از ۲۰۷۴ دلار فراتر برود و پس از آن روند صعودی در پیش بگیرد.

به این ترتیب قیمت سکه امامی هم ریزش قابل‌توجهی را ثبت کرد و از ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به سطح ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان سقوط کرد. طبق ادعای معامله‌گران، قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی روز یکشنبه ۲۰۰ هزار تومان ریزش کرده بود و تا ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عقب‌نشینی کرده بود.

فعالان اقتصادی معتقدند در شرایط کنونی بازار سکه در وضعیت قرمز قرار دارد و در صورتی که طلا و دلارسیگنال صعودی به بازار سکه ارسال نکنند احتمال عقب نشینی سکه به کانال ۲۸ میلیون تومان در روز جاری وجود دارد. 

به عقیده آنها سکه امامی در حال حاضر مرز ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و از طرف دیگر در صورتی که مرز ۲۹ میلیون تومان را از دست دهد،  احتمال عقب نشینی تدریجی تا پله هشتم کانال ۲۸ میلیون تومان  تومان محتمل است.البته ذکر این نکته ضرور ی است که کاهش سکه تا سطح یاده شده  مستلزم خبرهای قوی‌ از نظر سیاسی است. با این حال اگر طلا و دلار امروز مسیر رشد را دنبال کنند این اتفاق می تواند روند کاهشی سکه را تا حدودی تعدیل کند.

کد خبر 37429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =