قیمت آپارتمان‌های ۵۰متری در تهران

بررسی فایل‌های مشاوران ملکی نشان می‌دهد که برای خرید آپارتمانی در تهران با محدوده متراژ بین ۴۰ تا ۵۰ مترمربع، باید دست‌کم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه در نظر داشت.

به گزارش بیداربورس به نقل از اکوایران، آمارها نشان می‌دهد که معاملات واحدهای ۴۰ تا ۵۰ متری در مهرماه، سهم ۱۵/۴ درصدی و آپارتمان‌های ۶۰ تا ۷۰ متری، سهم ۱۲/۳ درصدی را از تعداد واحدهای مسکونی در این ماه به خود اختصاص داده‌اند و پس از آپارتمان‌های ۵۰ تا ۶۰ متری، بیشترین معامله به این واحدها مربوط می‌شود.

اما مهر سال گذشته، پس از ۵۰تا ۶۰ متری‌ها، آپارتمان‌ها ۶۰ تا ۷۰ متری از تقاضای بیشتری برخوردار بوده‌اند و با سهم ۱۴/۷ درصدی از تعداد معاملات مسکن، جایگاه دومین پرفروش‌های مهر ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داده بودند.

 بررسی فایل‌های مشاوران ملکی نشان می‌دهد که برای خرید آپارتمانی در تهران با محدوده متراژ بین ۴۰ تا ۵۰ مترمربع، باید دست‌کم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه در نظر داشت.

واحدی با ۴۵ مترمربع مساحت و نوساز در محله جیحون، ۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان و در محله نیاوران، و در محله پونک آپارتمانی با ۴۰ مترمربع زیربنا و ۱ سال عمربنا، ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

واحدی با ۵۰ مترمربع زیربنا و ۵ سال عمربنا در محله جی، ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان و در محله تهرانپارس شرقی واحدی با ۴۳ مترمربع زیربنا و ۱۵ سال عمربنا، ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای آپارتمانی با ۴۲ مترمربع زیربنا و ۵ سال عمر بنا در دزاشیب، ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و در محله سلسبیل، برای واحدهای ۵۰ متری و۱۷ سال ساخت، ۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان تعیین شده است.

photo_2023-11-12_12-35-33

کد خبر 36205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =